„Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!“ (Његош)

недеља, 01. март 2015.

Одсуство и објашњење

Знам да ме нема већ неко време, иако се дешава штошта вредно спомена. Разлог је врло једноставан: однедавно сам новинар на телевизији РТ, раније познатој као Russia Today.

Није тајна да са њима сарађујем већ годинама - као гост, коментатор и аналитичар. То сам радио без икакве надокнаде, добровољно и без задршке, као део борбе за ослобођење земље, државе и душе од агресије и окупације Атлантске Империје. Из истих мотива сам ушао у пројект Института Рајс, јануара прошле године - да бих почетком новембра изашао из њега, из разлога које сам објаснио на Митровдан.

После тога сам морао да одлучим шта и како даље. Када су ми колеге из РТ крајем јануара саопштиле да се отвара место за новинара, пријавио сам се - и био примљен. Радим у америчкој редакцији вести, тако да не очекујте да сад суфлирам Владимиру Владимировичу шта да ради са Украјином, нити да утичем на руско медијско присуство у Србији. Засад.

Шта то значи за Сокола? Значи да ћу много ређе да пишем него пре, чисто због обавеза. И захтева следеће појашњење:
Свака реч овде написана је мој лични став, и апсолутно ничим не представља став РТ, Русије, Владимира Путина или кога већ. Ко год доведе било шта написано на Соколу у везу са Руском Федерацијом или било којим њеним представником, лаже прво себе, а онда и друге. 
Знам да ће упркос овоме бити злих језика који ће то покушати, као што су и досад. Али то је њихов проблем. 

7 коментара:

Joran Velikonja је рекао...

Поштовани Небојша!

Искрене честитке, много успеха у раду и свако добро.
Алал вера, заслужили сте! Најбољи, у најбољем информативном тиму света.

Ипак, од свега ми се највише допада она Ваша реч ЗАСАД. Зазвучала ми је - "ко народ силна, ко сунце висока".

zeljo је рекао...

Све честитке и нека је са срећом.Ипак јавите се и напишите понекад нешто .
Поздрав и свако добро!

Ненад је рекао...

Честитам.
Надам се да ће доћи време када ће бити згодно размотрити отварање телевизије Русија Данас у Србији.
Америка је поред неколико медија које контролише отворила телевизију N1, којом управља бивши директор CIA. Тешко да ће у Србији бити могућа промена док се не појави бар једна озбиљна не-НАТО телевизија.

Durlanski је рекао...

Нека је са срећом Небојша. Пратио сам баш синоћ дискусију на РТ и твоје одмахивање главом и гримасе на коментаре оног баје из Брисела. Ниси мога да се исконтролишеш. Придружујем се коментару Ненада. РТ Балкан са седиштем у Београду је нужност а и твоја обавеза да у томе помогнеш колико си год у моћи.
Остај с`Богом.

CubuCoko је рекао...

Суздржавао сам се колико сам могао, пошто су то двоје у Бриселу први пут у емисији, а ја сам "инсајдер" (није битно што радим за америчку браншу РТ, него што сам често гост па знам како све функционише), али кад човек лупета к'о Вулин...

ZANA Z је рекао...

Честитам.
Све најбоље.
Блог је драгоцен.

CubuCoko је рекао...

Жана, примио поруку. Погледаћу блог!